Blogg.se tillbaka igen!!

                                                       image21
Hejhej! Äntligen så funkar blogg igen, yaaay!! Emma har gjort en ny snygg header till mig. YAAAY (L)(L) Love ya.

Det har inte hänt så mkt sen jag skrev sist. Bara vart lite familjedrama och sånt men äh ska glömma det. Skolan har börjar igen efter lovet, skitsegt. Känns som fredag hela tiden. Ska ha föredrag i skolan snart om vad som helst! HJÄÄLP!! Kommer freaka ur om man ska göra för alla :( Jag ska ha om Ragna och Ragna ska ha om mig och Holam och Emma ska ha om varandra. För det e ju liksom pinsamt om man e där och dom pratar om en ba: Hannah e född XXX på XXX och det skulle ju vara superpinigt! Så därför bestämde vi att ta nån i en annan grupp, smart va? Haha inte så jättesmart men men.
Ska följa med på Emmas valpkurs idag :D Gud vad roligt! (Casper på bilden) Söt va?!? Sötaste hunden asså. Och snällaste.
Nu ska jag fixa mina naglar så vi ses.
Puss och kram skumbanan

Skrivet av: Emma

Synd att det inte blev nån hundkurs, men en prommis fick vi :P

2008-04-03 @ 08:21:48
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0