Hej alla människor!

Hejhej!! Asså jag har så otroligt lite besökare och alla mina kompisar har såhär jättemycket besökare och jag fattar inte hur man ska få det!! Men alla dom få människorna som kanske kollar på min blogg lite då och då, tipsa folk!!! Snälla tipsa folk om bloggen!!! Och sen när jag ändå ber om saker kan ni inte kommentera lite mera?? =P Förlåt jag vill inte ha värsta kraven men det blir liksom roligare att ha en blogg då.
Och jag vet att min header e jättetråkig och att jag borde göra en ny men jag har inga ideer! Fast jag har ju gjort några ganska tråkiga headers som jag kan andvända så länge så jag kanske ska byta, får se.
Tipsa, tipsa, tipa =P

Ciao!

Skrivet av: Pappa

Ok gumman
i will spread the word..

Kramar från fars'an

2008-04-15 @ 04:07:48
Skrivet av: John

Hej Hannah, vet inte om du upptäckt att du kan "tagga" dina inlägg på bloggen. Det vill säga att du kan skriva in sökord som man senare kan söka på på olika sökmotorer. Det kanske få dina berökare att öka. sedan måstae jag säga att jag verkligen tycker din blogg är rolig och snygg! hoppas mitt lilla tips kan hjälpa dig:) hare bra

2008-04-15 @ 10:59:44

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0