Tisdag

Hej allihopaaa!! Jag vill bara säga att det är jättekul när jag får kommentarer <33 Fortsätt gärna =P

Var på tekniska idag. Ganska tråkigt för vi fattade typ inte riktigt vad man skulle göra så vi bara gick runt lite. Men det var helt okej.
Cyklade efter skolan (bilder nedan) och först så cyklade vi runt hela långholmen och sen till slussen o hem igen. Jag måste ha sett ut som en idiot för jag gick typ från slussen med hjälmen på!!! Fast jag gick ju med en cykel så folk fattade ju att jag hade cyklat men ändå!! Fast jag kunde ju inte ta av hjälmen för min frilla var helt puckad. Men aa det gick ju bra ändå.
Ååh nu kom mamma med en trisslott... VANN EN MILJOON!!!!
Nej det var min önskning men vi vann inget... Tråkigt. Fick 20 spänn av mamma =D Yaaaay.
Ska börja på en ny header i kväll. Lägger in den i veckan någon gång.
Ska äta snart... Jättehungrig.

Puss & kram skumbanan

Skrivet av: Sockan i Nacka

Underbara Hannah! Jag följer din blogg varje dag. Du blir bara bättre och bättre. Lycka till i fortsättningen.

Hälsningar från "Sockan". Kram!

2008-04-15 @ 23:22:05
Skrivet av: Pappa

Hehe..gossing
du kanske ska börja gå med hjälmen
den e ju så cool

puuuusss
Far

2008-04-16 @ 00:03:08

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0