Bara på morgonen..

Heej! Fortfarande brist på rubriker som vanligt!!
Ska börja att bara blogga på morgonen så dom som läser min blogg behöver bara kolla på morgonen.
Igår när dom kom så åt vi tonfisksallad med bröd. Det var jättegott! Sen så gick vi och badade och sen när vi kom hem så stannade mamma och Anneli kvar på stranden. Jag och Isabel tänkte gömma oss för dom (hehe..) Och då gömde vi oss i verktygsboden elr vad man ska kalla det. Men dom kom aldrig hem så vi satt där i typ 1 och en halv timme och väntade på dom! Och så tilllslut så kom dom men då sa Anneli att hon hörde nåt och skulle kolla typ överallt. Men sen så gick dom till baksidan (trodde vi) och då sprang vi in i huset men påvägen så såg jag dom och då ramlade jag och sen började jag skratta men jag fortsatte att springa för jag tänkte att dom kanske inte såg mig... hehe.. Men dom hade sett mig ofc.
A och sen på kvällen så gjorde jag ett bildspel av när Isabel kollade på tv, kanske lägger ut nån gång.. Orkar inte.
Sen joggade ja o mamma och sen så kollade vi på tv och sen somna vi.


Isabel


Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0