I nabbo

Heej! Nu är vi framme <33 Eller vi kom hit runt 13-14 på dagen men nu har vi fixat internet och så, yaay!
På bussen så var det värsta puckot (eller han var lite psykiskt sjuk) som stod och skrek åt en skräckslagen tjej som inte gjorde nånting. Hela bussen typ höll andan och det var jättespännande! Och hon satt där helt tyst och den där psykogubben skrek fula ord och att han skulle slå ihjäl henne med hans gitarr och helt plötsligt så tog han sin vattenflaska och började hälla på henne! Och Silke (min katt) bara jamade som en galning, han gillar inte bussar, och vi var jätterädda att gubben skulle bli sur och döda honom, men det gjorde han inte =)
Men i alla fall, sen så fick busschauffören ta ut den där gubben. Fast det var ingen som gjorde nåt innan! Eller jo en kille började ba: lugna ner dig!
Det spöregnade asmkt när vi åkte hit och blixtrade och åskade. Men när vi kom fram så var det mulet men sen så blev det sol och varmt! Det visade sig att det hade haglat här också.. Men nu är det mulet och lite kyligt.
Men i alla fall, när vi kom fram så tog vi 2 mackor var, en kopp te och lite soppa. Sen så gick vi runt och kollade lite på alla förändringar som dom har gjort här, det blev jättesnyggt verkligen!
Sen så gick vi och badade. Och btw, dom har växthus!! Med tomater, gurka, jordgubbar mm. Och på granntomten så bor det en tant som har krusbär och vi frågade om vi fick ta, och hon gillar inte krusbär så vi får allt =D Jag äälskar krusbär ^^
Och så finns det en miljon svartvinbär, fast inga blåbär =( Men det spelar ingen roll. Jag e så lycklig för att va här!
Och sen så gick vi på en cykel-foto-runda och så tog jag lite kort.
På onsdag så kommer Isabel och Anneli hit också. Skoj!
Hur har eran dag varit?

ps. alla som har beställt en design, ni får den i helgen när jag kommer hem.

Puss!


Jag, bilden tagen av mamma.


Mamma.





Skrivet av: Sockan i Nacka

Låter helt underbart!!!!!

2008-07-21 @ 19:10:52
Skrivet av: Nettan (mammas jobbarkompis)

Hej Hannah och Riitta!



Hoppas att ni har en fin semester!



Jag provade idag att skicka sms till dig, Hannah, men jag vet inte om det kom fram?



Hälsa mamma så mycket från mig är du snäll - och säg att jag ÄLSKAR tavlan!



Kramiz

//Nettan

2008-07-21 @ 20:40:47

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0