Jag blev spådd med galler framför ansiktet

Godmorgon! Today ska jag träffa Ragna. Vi ska åka till stan. Jag åt godis igår. Det var gott.
Jag drömde en konstig dröm att vi sprang på friidrotten för att vi hade tråkigt och sen när vi kom fram så skulle vi bli spådda med taråkort och alla ba garva. Den som blev spådd hade en mössa på sig av typ järn som gick över hela ansiktet men det var typ galler framför ansiktet... Jag brukar alltid drömma konstiga drömmar. Fast asså det låter inte läskigt men det var en obehaglig känsla där.
Juste sen så skulle vi bryta oss in men det var kameror överallt och jag skulle distrahera kameran medans Holam bröt sig in hos en tant. Jag vet att det va lite konstigt men det var typ i framtiden så allting var jättekonstigt överallt.
Men nu ska jag... somna framför tv:n. Nä jag ska inte sova mer, kanske ta nåt att äta

Puss!

Skrivet av: Sanna

Godmorgon

Hoppas du får en bra dag:)

2008-07-08 @ 09:55:29
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Skrivet av: Ragnaa

sv: usch jag vet! Jag tog bilden asfort och sprang där ifrån så fort jag kunde :P

2008-07-08 @ 09:57:59
URL: http://ragnaa.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0