Mulet. Varmt. Sol?

Hejj! Vaknade runt 9. Kunde inte somna i natt för att det var en fluga som muckade med mig och mamma. Jag somnade runt 12, vaknade klockan 2 och sen somnade jag om vid 4. Så vi sov inte så mkt i natt.
I går kväll så joggade vi jättelångt och sen var vi helt slut. Vi joggade nästan hela tiden men vi var tvungna att gå lite för vi var trötta. Och sen var den en miljon grodor på alla stigar så vi fick gå på tå väldigt mkt! Fast som tur var så var de inte på vägarna för då kunde vi jogga lite och inte behöva oroa oss för att döda grodor. Asså det är minigrodor, pyttesmå.
Idag så ska vi nog fixa lite i trädgården och sånt. Kanske rensa bort lite döda blommor och sen så ska vi bada, fast inte riktigt än. Jag har jätteont i knävecket från när vi joggade och mamma har ont överallt. Så vi ska nog ta det lugnare idag.
Det 22,1 grader ute just nu, men det ska bli 25. Jag tror att det blir varmt och skönt idag =D Soligt och fint.
Puss och kram!



Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0