Varm choklad med marshmallows

Hejsan! Var ute och gjorde en film med Emma & Holam, btw Holam har kommit hem men åker igen på fredag. Kom hem helt superblöt och alla med paraplyer glodde lite småglatt på mig och tänkte; vilket idiot som inte paraply, men det har jag =D
Vi var på reggaecafeet och åt glass & hallonsoda. Mums! Vädret var supersoligt men Holam hade rätt, regnet kommer!
Vi var på fotbollsplanen i tanto men sen kom det några från skolan så då gick vi, filmen får avslutas en annan dag. Kanske lägger jag ut den. Vi drev lite med days of our lives och kullamannen. =)
Sen så kom jag hem, bytte om, gjorde varm choklad. Det e så mysigt när man fryser och e blöt. Asså jag har inte marshmallows i just nu för att vi har inga hemma men det e sååå gott!


Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0