Friidrott

Hellooo! Kom precis hem från friidrotten, eller typ en halvtimme sen. OMG vad jag var nervös! Fast det gick bra ändå. Men jag kmr att ha värsta träningsvärken i morgon. Vi började med 2 varv runt & jag var helt anfådd efter men ingen annan var det =P Sen fick vi göra en miljon sprintövningar, skoj. Fast jag sög för att vi hade sånt där startblock o jag har aldrig haft det förut, men det gick bra hoppas jag =) Men sen fick vi köra discus o jag fattade noll noll NOLL. För att man ska liksom kasta den så att den glider runt pekfingret och så uppåt. Jag körde tvärtom och när jag äntligen gjorde rätt så åkte den jättekort och snurrade i luften = helt fel. Sen så fick vi göra massa smågrejor o jag va helt slut. Till slut så var det nån slags stafett men jag sprang aslångsamt för jag orkade inte =P Fast vi förlorade för att det var nån som haltade i våran lag o så skulle alla tränare hoppa in i stället för oss o dom var lite tröga =P
Det var bara 8 pers där och 2 + jag var tjejer. Båda var ganska snälla. Det var ganska skönt att alla var lika gamla som jag, fast jag var ändå längst av tjejerna =(
Men nu ska jag fixa bilderna på lite moln & så kommer dom lite senare...

Puss!


Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0