Friidrott

Vet att jag döper många inlägg till det, men vad annars liksom?
Vi kom dit tio minuter för tidigt. När klockan var 3 minuter i 6 så hade ingen kommit så vi trodde att det var inställt bara att vi hade missat det. Men det kom 3 killar och en tjej + jag.
Uppvärmning, springa 2 varv + stretching.
Sen lite uppvärmning, vristövningar o liknande.
Sedan så sprang vi 40 meter, 40 meter & en femtio. Vila lite mellan varje & sen allting en gång till.
Sen så kastade vi kula & spjut. Gick väl sisådär =P Men jag e ju nybörjare!
Sen jogga 3 varv för att liksom lugna ner sig. Fast vi gick.
Orkar inte skriva så mkt för jag e helt slut =P

Puss!

Skrivet av: Elia

sv: SMAART! hehe, det hade jag inte kunnat komma på själv xD

2008-06-26 @ 02:29:46
URL: http://eliia.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0