Uppe tidigt

Godmorgon!!



Vaknade vid åtta, bytte om, satte upp håret & gick till katterna. Dom var jättesöta! Fast dom gillade typ inte maten som fanns =( Tömde sedan lådan, usch! Nu så är jag superpigg och skulle kunna springa ett varv runt årstaviken... not. Men jag är faktiskt jättepigg. Det var skönt att va ute så tidigt. Haha känner mig positiv o glad idag =) Hoppas det håller i sig. Hoppas också på att få träffa kompisarna, fast dom vaknar nog om en halvtimme / timme. Jag vill inte sitta inne en dag till o tråka! Har gjort det i typ en vecka nu. Annars så går jag ut o hittar på nåt skojigt själv =) Hihi..


Vet att det är jättedålig skärpa på bilderna men det är för att jag var tvungen att ha sportläge på kameran för att katterna springer runt och rör på sig hela tiden!










Haha inte de bästa bilderna direkt.. Kommer nog fler i kväll =)







Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0