I'm back!

Hejj!! Det gick bara braaa på friidrotten =) Vad jätteroligt! Först så var det uppvärmning = springa runt staketet och det är typ 850 meter eller nåt. Jag skulle leda alla och det var pinigt! Först så gick jag lite i väntan på att nån annan skulle börja springa men alla gick exakt likadant som mig bakom, och sedan när jag började springa så sprang alla bakom mig! Snacka om pinsamt. Sen så fick vi hoppa tresteg och dom lade ut ringar som man skulle hoppa i. Fast jag fick som vanligt lite special med extra mellanrum för att jag hoppade för långt så att jag slog liksom i sprintbanan, asså man hoppade från gräset och ut så att det var på bredden. Och det var typ 2 meter mellan ringarna så jag fick hoppa värsta jättestegen och jag ba: men det e för långt!! och han ba: nää hoppa på du bara..
Men det gick ju inte ?! Sedan så fick vi kasta discus fast med ringar i stället. (stora ringar) Och jag sög verkligen på det för att jag kastade alltid snett och på nån annan =P fast det var kul! och han sa att jag skulle ta sats med kroppen men jag gjorde det och jag vill ju inte typ dansa bugg, för det blir ju så om man tar i ännu mer med höften!! What skulle jag doa? Aja, styrketräning på slutet och man var helt körd så att mina ben skakade liksom =) Haha... Tog lite bilder på vägen dit och på vägen hem, kanske lägger ut dom senare i kväll.
Puss på er!

Skrivet av: Sockan i Nacka

Kul. Heja Hannah. Fortsätt kämpa.

2008-05-23 @ 21:56:59

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0