Konstigt fikaplace

Helluu! Fikade idag. Skumt ställe, vi ska typ byta ställe att fika på. Anledningar;

-Alla måste köpa nåt
-Man får inte spela kort (även om det är tomt där)

Asså man borde ju få spela kort, det är ju antagligen för att dom vill att fler ska få plats men hela rummet var ju tomt och rummet bredvid vad också tomt!
Men sen gick vi hem och började se en film som jag har sett flera ggr men den e asdålig! Typ den sämsta filmen jag nånsin sett - prinsen o jag , heter den. Se INTE den filmen!
Sen började vi att spela in en musikvideo =) Lovar att lägga in den senare eller i morgon, för Emma måste klippa alla filmsnuttar och lägga dom rätt o så, you know.
Dåligt att det har blivit så himla kallt för att det va så himla varmt för typ en vecka sen!! Tänk om vädret är så här på skolavslutningen, då kmr vi att frysa ihjäl!! Ska ju ha klänning o va barbent ju!
Har precis målat naglarna, det blev brunt. Hade rött innan så jag tänkte byta färg =) INTE så snyggt direkt, kom lite utanför. Eller inte lite, ganska mkt =)
Har gjort en header och ska göra en till så ska ni få rösta på vilken jag ska andvända, väntar bara på att Emma ska skicka ett par bilder. Men det är inte bråttom <33

Puss!



Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0