Nördlista

Nördlista snott från Emma


Det är jag:
[x] Har ett smeknamn.
[x] Är blyg.
Vääldigt!
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar.
[x] Kan spara pengar länge.
[ ] Har alltid haft en vän.
=(
[x] Har gått på simskola.
[ ] Har bra ordning på mina grejer.
[ ] Jag har haft massa tejp i mitt hår.
[x] Kan gråta till film/musik.
[x] Har blivit sviken av någon.
[x] Har dissat någon.
[x] Gillar att diskutera.
Totalt: 10

Utseende:
[ ] Jag har långt hår.
[x] Jag använder smink.
[ ] Har färgat håret fler än två gånger.
[ ] Har minst tre par högklackade skor.
[x] Är lång.
[ ] Jag bär alltid mode.
[ ] Har bland färg på ögonen.
[ ] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild.
[ ] Jag har färgat hår just nu.
[x] Jag har min vanliga hårfärg just nu.
[x] Använder guldsmyken
[ ] Använder någon kändis parfym
[ ] Har dyra skor, väska & jacka - Bara Väska(a)
[ ] Har blivit kallad snobb
Totalt: 4

Övrigt:
[x] Jag har mobil.
[x] Kan numret till fler än tio personer i huvudet.
[x] Kan sjunga när andra lyssnar. - Fast inte speciellt vackert...
[x] Gillar att kolla på tv.
[ ] Tar droger.
[x] Dansat på mitt rum.
[ ] Varit på begravning.
[x] Hoppat från en brygga.
[x] Döpt en insekt jag hittat.
[x] Rullat ner från en pulkabacke.
Totalt: 8

Dina poäng: 22½
0-6 Du är tönt!
7-14 Du är normal!
15-20 Du är cool!
21-32 Du är en kändis! 



Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0