Rom #2

Heeeeeeeej!!
Har i Rom sa har vi det bara bra, varmt och sa.
Har ej sa mkt att beratta sa jag skriver bara vad vi har gjort

Dag 4: Vi gick upp tidigt och gav oss ivag till Colosseum. Det var aslang ko men det gick anda ratt sa snabbt. Det var ganska coolt att tanka pa vad som har hant dar innan.
Utanfor sa at vi en italiensk glass och sa gick vi till 2 kyrkor. Assa jag har asont i nacken nu sa jag orkar inte skriva sa mkt mer. Sen akte vi till stranden men det gick lite battre den har gangen ^^

Dag 5: Vi akte med familjen till en annan strand som tog en miljon ar att komma dit men tillslut sa var vi dar. Vi akte till staden Sabaudia (mamma tkr att det e asviktigt att skriva det -.-') Sen sa var vi da hela dagen, blev lite bruna enligt mig =D Kanske onsketankande? Sen sa blev det sent sa vi var tvungna att ata sa vi gick till ett pizzastalla, min pizza var helt okej men inte sa jattegod. Staden heter Terracina for er som undrar.
Sen sa blev det jattesent sa vi kom inte hem forrens klockan 1 pa natten -.-'

Dag 6 (idag): Vi vaknade runt halv 10, gick och shoppade. Blev dock bara lite smink och skor till mamma. Ska aka till stan snart och se spanska trappan och nan fontan. Jag har bestamt att jag ska kopa ett kladesplagg innan vi aker hem!!

Puss o kram!

Skrivet av: Emma

Åh ska ni se fontaine de trevi?! Lyllo!

2008-08-04 @ 15:42:24
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Kan inte du ändra frisyr?!

2008-08-04 @ 16:12:04
Skrivet av: pappa

Hej älskling!!

Jag saknar dig..mycket coola saker att se i rom huh?

Spanska trappan,vet du varför den..nä ska komma med en historie lektion nu...*ler

Kraaaaaaaam Pappa

ps.ge mamma en kram...ses snart!

2008-08-05 @ 16:28:16
Skrivet av: Lisen

Hoppas att du har det bra!

2008-08-07 @ 10:49:15
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0