Tjejigt värre

Har precis gjort om mitt rum =) Blev mycket större och luftigare. Vände på sängen, som jag brukar göra lite då och då för att det ska bli lite förändring. Har också börjat tänka på att mitt rum är vääldigt rött! Röd vägg, rött överkast, röda ljuslyktor, rött örngott, röd filt, rött draperi, röda kuddar, röd matta, röda grejer som hänger på den vita väggen (svårt att förklara) och mycket mera! Kanske borde ändra lite? Men jag älskar ju rött :)
Igår så hade vi en riktig tjejkväll med massa ansiktsmasker och peeling mm. Vi skulle fixa naglarna också men vi hade glömt nagellacksborttagning men tur som jag hade så hade jag tagit bort allt nagellack innan så jag målade bara genomskinligt på. Men det var jättemysigt ;)
Har också mätt mig idag och såg att jag har växt lite, nu e jag 174 cm. Vägde mig också men det håller jag nog hemligt :P
Ja och Emma körde ord-yatzi i nabbo och då skulle Emma få ett helt ord men hon lyckades tyvärr inte få ihop ordet så det blev pedofis :P
Har nu också fixat hänglås inför skolan men allt som saknas nu är pennskrin men det är lätt o fixa.
Bestämde just också att jag och Emma ska jogga i morgon. Det ska bli nice!



Ansiktsmask


Kosmos


Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0