Lite om mig.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött & uttråkad
Är det nåt du absolut inte äter: Ost  
Kläder just nu: Jeans & grå kofta
Musik just nu: Inget
Vad sa du senast: Hejdå
Sommarplaner: Nabbo & Rom
Fisk eller badkruka: Fisk
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Sol
Spelar du nåt instrument: Gitarr men inte lektioner
Morgon- eller nattmänniska: Morgon
Sparare eller slösare: Blandat =)
Bästa film: Vet inte
Tror på liv på andra planeter: Tror inte att det är liksom gröna varelser men det kanske finns nånting där ute..
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja =D
Älskar du henne/honom fortfarande: Näe
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Aa
Ser du på kärleken som ett misstag: Neej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 =D
Bio eller promenad: Bio
Rädd för insekter? Nä men dom är äckliga
Äckligaste insekten: Fästing
Det här är jag bra på: Vet inte..
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna flyga
 Vad vill du jobba som? Ingen aning
Chips, morötter eller godis? Chips =D
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Ibland
Har du nån flickvän/pojkvän? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt
Gungar du på stolen? Mm ibland
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger
Hur är din drömtjej/kille? Vet inte
Hur många syskon har du? Inga
Är du rädd för blod? Nä (?)
Saltar du på maten? Jepp jag älskar salt =)
Gillar du att sjunga? Ja fast jag e inte så bra =P
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Inget
Anser du att du är stark? Ne jag e klen
Vad gör du om du får hicka? Skrattar =D Men annars så dricker jag ett helt glas utan att andas
Röker du?  Nej!
Snusar du? Nej!!
Använder du knark? Absolut inte!
Kaffe, te eller inget? Te


Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0