Städade lite i alla fall..

Hola!
Städade inte riktigt under dagen.. Orkade inte, så himla lat är jag =P
Fast jag och mamma tog bort allting i bådas garderober, tog bort sånt som vi inte andvänder och sen gick vi till myrorna och lämnade kläderna. Och sen lade vi tillbaka kläderna i garderoben, ofc. Det var ganska duktigt av oss i alla fall =)
Fast nu precis så har jag dammsugit, tagit bort madrasserna i sängen och dammsugit där också.. Och så har jag bäddat sängen =D Ovanligt för att va mig!
Skriver nåt mer i kväll sen.. Ska fixa menyen lite bättre också.. sry.
Och så har jag en ny design igen för att den andra var jag inte nöjd med. Jag e inte nöjd med den här heller så jag ska nog göra en ny i helgen, hehe.. Men vi får se om jag orkar / har tid nån gång så ska jag göra en ny snart.
Förlåt att jag ändrar design hela tiden! Är det jobbigt eller kul?
Juste jag ska fixa kategorierna nån gång också! Men i morgon så måste jag städa skrivbordet och packa och så men jag kanske har tid, och i veckan så kanske jag har tid. Jag tar ju såklart med mig laptopen till landet.
Och jag e så dålig på att komma på rubriker!! Men jag ska lära mig för eran skull ^^
Oj nu blev det ett inlägg med bara massa strunt men jag vill bara skriva av mig lite =D

Puss och kram!


Skrivet av: Ida

Jag tkr de är spännande att se vad du hittar på:)

2008-07-19 @ 23:37:53
URL: http://idaathoor.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0