Måndag

Goddag!
Eller godkväll? Godeftermiddag? Vad säger man när klockan är
tjugo i sju?
I alla fall.. Var på ringen idag och köpte en boll =) farmor ville att jag skulle köpa det för att vi ska åka dit i morgon och flera ska tid. B.la Linus. Jag tror att han är ett halvår gammal eller nåt, jag älskar bebisar =D
Söta!
Sedan följde jag med Emma till bibblan, hon lånad 3 böcker. Jag lånade inte för jag hade inte mitt lånekort med mig. Men nästa gång ska jag låna. Sen köpte vi remmar. Vi köpte 3 var, haha =) Det e gott! Köpte sur hallon, sur jordgubbe och sur blåbär. Det var jättegott.
Nu har jag värsta ångest för att 2 veckor på sommarlovet har gått och jag har typ inte gjort nånting! Jag har bestämt mig att göra lite mer.
Sen så kom Emma på att man måste köpa jeans & väska innan skolan början, ett måste. Fast det är ju inte bråttom men det vore bra om ja skulle hitta ett par snygga jeans / väska. =)
Känner mig också duktig för att jag har laddat ner iTunes & limewire. Så nu har jag massa låtar som jag har laddat ner på iPoden. Jag har varit duktig =) hehhe.. Det är bra för att va mig =)

Puss!



Emma äter candy...

Skrivet av: Elin

Emma är en tyffing asså :D <3

2008-06-24 @ 19:24:09
URL: http://thereign.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0