Shopping

Hellu! Skrev inget i morse för att jag var lite borta & fick inte på datan, hehhe. Men nu hjälpte pappa mig att trycka på knappen =P Asså man skulle hålla in knappen vilket jag inte fattade.. intressant? Nope.
I alla fall.. Jag o mami åkte till stan, gick runt på en miljon staduim men tillslut hittade vi mina shorts -.-' Mina skor ser ut som en jättes skor när jag har shorts till så jag kmr skämmas ihjäl..
Köpte oxå örhängen från indiska, jag e typ beroende av att köpa örhängen från indiska! Men dom är ju såå fina!
Sen gick vi till hötorget och köpte asmkt jordgubbar, melon & banan. Om man går dit en timme o framåt innan dom stänger så sänks alla priser för att dom vill bli av med allt! Så man kan köpa 2 askar med jordgubbar för 10 kronor, 10 bananer för 23 kronor & två meloner för 10 kronor. Vi köpte 5 boxar jordgubbar för att vi fick en för 7 kronor för att dom
orkade inte växla så då slänge dom in en till jordgubbeask =) O juste vi köpte körsbär (eller bigaroer, hur stavas det?!)
Okej nu har jag skrivit vääldigt mkt om frukt =) hehhe..
Lägger in bilder på allt som ja köpt idag senare.

Puss!

Skrivet av: Emma

Vi köpte bigaroer i Norrtälje :D



Ninga kollar på sina bigaroer

N: Dom var ovanligt stora

E: Ah, verkligen BIGGA-roer!



:P

2008-06-28 @ 16:49:20
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0