Lägerdag

Hej!
Orkade inte skriva igår för att vi kom hem runt halv nio och då var man helt slut.
Vi skulle träffas åtta och komma hem halv åtta, men när vi skulle åka hem så var bussen trasig så vi fick vänta en halvtimme. Så därför slapp vi första lektionen idag :)
Men vi fick i alla fall göra lite såhär lekar, samarbetsövningar och paddla kanot :) Det var superroligt!
Sen så satt vi vid brasan och hade det supermysigt men det va inte så mysigt när blåsten vände och man fick stora rökmoln i fejset. Men annars så var dagen jättemysig och så. Men det enda negativa var att jag såklart glömde att ta med kameran :( Så denna gång får ni inga bilder från "utflykten".
Idag så har det varit en vanlig tisdag fast jättemånga var sjuka så det var rätt så tomt.
Sen så hade vi gympa sista lektionen men det e skönt för då kan man gå hem i mjukisbyxor och sen när jag kom hem så kunde jag inte låta bli att tända massa ljus i vardagsrummet, även fast det e ljust ute. För det blir så mysigt med ljus :)
Juste nu kom jag på att jag har massa läxor att göra + att jag måste städa men jag har so not lust att göra det nu så jag väntar en liten stund.
Och asså nu börjar man bli lite upprörd för Kosmos har dödat en till fågel! Han e ju värsta seriemördaren!!

Skrivet av: Emma

Kosmos the seriekiller!

Sötnöt :P

2008-09-02 @ 15:45:47
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0