Patrik 1,5

Hej!
Såg ju patrik 1,5 med Emma, Ragna, Holam, Robin, Arvid och Sandra igår. Filmen var bra, jag rekommenderar den.
Kvällen var i alla fall jättemysig men inga bilder togs. Eller jo ett par stycken men jag vet inte vad som hände med min kamera för att alla bilder blir suddiga. Jag tror att linsen har skadats eller nåt men den kanske sätter igång att funka snart, annars så kommer jag att döö!!
Sen så typ gick vi till björnsträdgård där vi hoppade upp o ner i skateboardsgroparna. Det var rätt så skoj.
Efter det så gick vi till Mc Donalds, nyttigt! Fast ingen va typ hungrig för man hade ätit så mkt popcorn men jag var ganska hungrig ändå =P
Jag och Holam var aströtta och höll på att frysa ihjäl så vi gick hem, kände att man inte liksom kunde uppskatta resten när man frös så mkt. Robin gick också hem då.
Sen när jag kom hem så såg familjen o jag carnivale, en jättebra serie på 2:an lördagar klockan 20:00. Den borde alla se! Efter det var jag supertrött så ja kollade lite på vänner och sen nån gång vid halv elva slocknade jag :P

Idag så åkte vi till Isabel (min kusin) för hon fyllde år förra helgen. GRATTIS! Hon fick 300 kronor och 2 biobiljetter av oss.
Sen så skulle vi köra det där anden i glaset och det var inte så läskigt.. För att om det inte var Isabel som flyttade på glaset så var det ju jag :P
Annars så typ snackade alla lite bara, käkade tårta och kladdkaka :) Gottigt !!
Nu blev det ett väldigt långt inlägg... O det blev ju inga bilder hos Isabel heller så att jag kanske bara kommer att lägga in gamla bilder här i bloggen och sånt om kameran inte funkar snart igen :(


Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0