Skräckis

Hej!
Kvällen igår va väldigt lyckad. Vi åt massa godis, snacks och bakelser. Sedan köpte vi pizza och alla var supermätta. Såg en skräckfilm som heter Shutter. Den var superläskig men asbra! Rekommenderar definitivt.
Sen så var vi lite rädda så för att lätta upp stämningen såg vi The Holiday, en av de sötaste filmerna som finns. Fast vi såg bara halva, så trötta, så andra halvan till frukost.



Matbord, mysigt


Holam och Emma låtsas vara gravida


Och nu har barnen kommit


Pizza


Trötta vid frukost


Ljus


Ragna fick örhängen av mig


Holam fick 2 kuddar av mig och Emma


Emma hade köpt cupcakesaskar till dom

Foton: Jag


Idag så har jag bara slappat. Skulle till biblioteket men jag orkade inte. Sen ringde Emma och ville jogga runt årstaviken så vi gjorde det, fast vi gick hela vägen och joggade typ 5 minuter på slutet.


Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0