3 dagar = 3 döda fåglar

Hej!
Vanlig torsdag.. Inget märkvärdigt. Fast vi hade konditionstest på gympan och vi höll på att dö. Var ju utomhus, pjuh, men det va asjobbigt. Man fick 12 minuter på sig så skulle man springa så många varv man kunde runt zinken. Vi klarade 6 varv = 2,4 kilometer :D Jag och Emma hängde bara efter några killar i klassen för dom har bra kondis och om vi klarade samma som dom så skulle vi va stolta och vi e lite stolta :P
På lunchen så skulle Emma och Holam skulle köpa latte på ica (uuuusch!) Men sen så hade Holam inte pengar men Emma ville inte va udda så då köpte hon inget, förutom pingvinstång då.
Sen när ja kom hem så gick jag till köket och så trampade ja på nåt som knastrade och när jag kollade så var det en död fågel, usch usch usch!! Jag fick typ panik så fick pappa ta bort den. Fast nu så har Kosmos dödat 3 fåglar på 3 dagar så man börjar bli van. Så himla sorgligt! Han typ dödar en hel fågelfamilj :(



Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0