Jeansletande

Åkte till stan med Ragna, som sagt. Vi sprang runt på en miljon affärer och testade massa jeans men hittade inte några speciellt snygga som vi ville ha. Så vi åkte sedan till götgatan där båda hittade jeans. Jag tvekar om jag ska köpa mina men Ragna hittade ett par assnygga som hon ska köpa =) Sen så fikade vi på vetebullen, en cookie & två coca cola.
Trodde att det skulle va ganska varmt ute men nu på eftermiddagen så var det jättekallt! Lite synd faktiskt..
Klicka för större


                                       
Ska jag köpa dom?                  Ragnas byxor
Ursäkta dåliga bilden..


                           
             Cookie                   Cola, men det ser ni ju själva                  Ragna


Skrivet av: liene

Tack så mycket:D Din blogg är med fin.

Jag har haft en okej dag, dd?

2008-07-08 @ 16:03:29
URL: http://lienes.blogg.se/
Skrivet av: Ragnaa

köp

2008-07-08 @ 16:07:41
URL: http://ragnaa.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0