Fredag

Hejsan!! En helt vanlig fredag, såg slutet på den där filmen, åååh vad sorgligt! Jag vet inte vad filmen heter =P
Efter skolan så åkte jag till globen; där mamma jobbar. Jag köpte ett par örhängen och ett halsband, båda till skolavslutningen. Ville också köpa en tröja som inte fanns i min storlek, men den ska jag köpa i morgon.
Sedan så skulle jag på friidrotten. Var väldigt skeptisk i början. Kom 3 pers + jag. Alla 96or och askorta. Vi hade en jättetråkig uppvärmning. Man skulle bara jogga lite och sedan så skulle man springa/gå på jättekonstiga sätt och jag fattade inte vad man skulle göra! Sedan så var det häckhoppning eller vad man nu säger. Häckarna var ca 10 cm höga men jag fick extra höga var att jag e så lång (pinsamt!) men det var ganska lätt. Men tränaren skriker hela tiden när man springer såhär; "lyft på benen, rör på armarna, hoppa högre!" och det e lite jobbigt. Men jag tror att jag klarade det till slut. Sedan så kastade vi spjut och först så gick det ganska dåligt men på slutet så kom jag på taktiken, och då gick det jättebra! Jag kastade typ längst av alla *stolt* =) Sedan så var det bara stafett och jag var med en tjej som heter Nicole och vi vann =D På slutet var det bara styrkeövningar som var rätt så jobbigt men det kändes bra sen. 
Men nu måste jag snart duscha.

Puss!!

Skrivet av: Emma

Du menar tekniken?

2008-05-16 @ 21:49:47
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0