En miljon H&M

Hej!
Vanlig & tråkig skoldag. Läraren hade tydligen glömt att ge oss en del av engelskaprovet så man skulle göra en liten översättningsdel och sen så var det typ "tal lektion" så vi fick prata hela lektionen.
Sen så åkte jag och Ragna till stan och hon skulle hitta en mörkblå jacka från h&m men den fanns ingenstans.. Sen så sprang vi runt till alla möjliga h&m för att hitta min kofta också, helst i vit men det fanns inte nånstans så jag fick köpa svart i stället.


Och såhär ser min kofta ut men den ser helt puckad ut på denna bild så jag måste ju visa hur den ser ut egentligen..
ps. huvudet blev bortklippt för att det blev värsta minen..


...och såhär ser koftan ut :)

Skrivet av: Emma

SV: VISSTE FAKTISKT DET, skrev fel

2008-10-05 @ 11:52:21

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0