Här ska en rubrik vara.

Dagen har varit som vanligt. Ingen speciellt och samma uttråkande lektioner. Nu i efterhand så känns det som att jag somnade på no:n för jag kommer knappt ihåg nånting.. Men så kan det väl va ibland. Men på fredagar precis innan lunch så är man så himla trött och hungrig men så är det väl för alla (?)
Annars på slöjden så blev vi klara med våra örngott :) Det blev ganska fult och nu ska det ställas ut i bibliotekskorridoren så det är inte lika roligt.. Det blev mkt misstag med örngottet men skönt att det är klart! Nästa fredag så är det lektionsfridag vilket betyder att vi är lediga :D Så nästa gång vi har slöjd är om 2 veckor och då är Emma ledig.. Så jag får hitta på nåt att göra den lektionen eftersom att vi gör allting tillsammans.
Men nu måste jag gå!
Puss!


Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0