Prov.


Foto: Jag


Hej!

Igår så fick vi våra skolfoton! Jag ska lägga ut hur jag blev senare i kväll eller i morgon för Holam måste skicka bilderna..
Och vi hade matteprov idag.. Jag var fett nervös men det kändes ändå som att det gick bra. Det var ganska svårt så nu kan man vara nervös för engelskaprovet som är på tidag :( Vi hade vikarie på engelskan idag och han hade fått för sig att engelskaprovet var idag så det gick åt typ halva lektionen åt att övertyga honom att provet var på tisdag, men vi lyckades, pjuuh!
Idag så var vi på en kolonilottsvisning eller vad man säger och vi hoppas jättemycket att vi får den.. :)
Och nu har våran spis äntligen kommit! Så vi ska fira med potatisgratäng och en kladdkaka, som vi inte har ätit på flera månader. Den nya spisen är skitsnygg och helt fräscht vit och så, love it!


Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0