Skolfoton


Ja såhär blev mitt  ensamma skolfoto. Jag e ganska missnöjd för mina kinder och käken ser gigantisk ut!


Och såhär blev jag på fotot med hela klassen. Jag är otroligt missnöjd :( Men jag visar er ändå :)



Hehe sen så klippte jag o Holam ut våra bilder och satte våra fejs på andras kroppar i klassen, såhär blev resultaten: (klicka för större)

     

Skrivet av: klara

snygg tröja på tredje fr v.

2008-09-28 @ 17:42:24
URL: http://klarakloss.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Jag vill ha den där bilden, ta med till skolan :)

2008-09-30 @ 07:51:56
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/
Skrivet av: Anneli

Näe Hannah nu får du kamma till dig lite!!!;) Du blev ju hur bra som helst på skolfotona!!!! Ser du inte själv hur fin du är??? Titta på fotona och låtsas att du är någon annan och gör en bedömning. Vad säger du då???? " Gud vilken söt tjej" eller "My God vilka kinder"????

Du är helt fantastiskt underbar både på insidan och utsidan och hör sen. Sen är du en jäkel på att jobba i trädgård också :)

2008-10-04 @ 21:11:09

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0