Äntligen fredag!!

Hejhej! Denna vecka har gått ganska snabbt men det e ändå ganska tråkigt att vara tillbaka i skolan. Men nu så är det helg igen!! Och så är vi lediga på måndag =) Wohoo!! Just nu så läser jag en tidning och pratar med mamma. Det har inte hänt så mkt.. Förutom att vi ska ha 3 föredrag nästa vecka HJÄÄLP!!! Och 2 av dom e på fredaaaaag!! Lite nervös asså. Man ska berätta om en person man beundrar på engelska, och så ska man berätta om en del i
Afrika (fast det e ett grupparbete) i so, och på svenska så är det valfritt. Jag ska berätta om Holam på svenskan och på engelskan så ska jag kanske berätta om mamma =P Ja beundrar ju henne såklart och jag kommer inte på något annat, haha. Mamma har köpt en ny tröja åt mig =) Det e så roligt när hon gör det lite då och då =P Haha..
Ses sen då!

Hejdå!!


Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0