Fredag + Dagens garv =)

Äntligeen fredag!! Asglad för alla 3 föredrag är över. Gick asdåligt men det får man leva med. Var på Götis och fikade idag, fast det va fullt så vi åt fikat på trottoarskanten =) Gick till lite affärer och dom provade asmkt kläder och jag provade ett långt linne som jag köpte. Men i stort sett så gick väl dagen ganska bra. Ska till stan i morgon o köpa present till Emma, kan tyvärr inte avslöja vad det är eftersom att Emma kmr ju läsa det då. Men jag kan säga det efter Emmas fest.
Gosar just nu mes irriterande Silke som tigger mat.
Dagens garv: Lurade Hannah att jag fick nervsamanbrott och började gråta efter engelskan och hon ba: Nämen gumman! (och gick fram och kramade mig) Fast Ragna gick också på det.
PS. Skämtet var Emmas!!
Kanske låter lite tråkigt men det var askul!!

image20

Skrivet av: Emma

Skämtet va min ide! :P

2008-04-11 @ 18:46:07
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se
Skrivet av: Holle

Nu kommer alla tro att jag är dum i huvet!!

2008-04-11 @ 19:51:44
URL: http://thetastesofme.blogg,se

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0