Lördag

Hejsan!! Cyklade runt trekanten i morse men det räckte inte för mamma men jag mådde illa o hade ont i magen så vi fick cykla hem. Annars så har jag precis städat mitt rum o nu lyssnar jag på musik. Kollade på en film igår.
"Vad kvinnor vill ha" när en kille kunde läsa kvinnornas tankar. Den var helt okej. Ska kolla på nån film med mami o papi idag som papi har spelat in. Och by the way kommentera!!

Hejdåå!

Skrivet av: Sockan i Nacka

Härlig lördag. Dina bilder är jättefina. Bra fotograf. Kul med en ny kattkompis.

2008-04-19 @ 15:46:50
Skrivet av: morsan

ja, lite längre hade jag velat cykla...men vad skall man göra. filmen storm som vi såg sedan var verkligen läskig! kram!

2008-04-22 @ 11:31:54

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0