Min morgon 30/4

Hejsan!! Är på mammas jobb nu. Gick upp kvart tjugo över 6. Lite trött är man ju såklart.
Har inte hänt så mkt sen igår kväll. Men gud vad det var spännande på Desperate Housewives igår och Ugly Betty. Men nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra så jag kanske ska logga in på msn och kolla om någon är inloggad, tror inte det eftersom att vi är lediga WOHO!! =) Ska typ se majbrasan i kväll i tanto.
Juste Holam -- Vi får prata sen om när vi ska träffas?
Men så i morgon så ska jag träffa Emma och Ragna och på fredag vet jag inte. På lördag så ska jag typ bara va lite med mamma och på söndag så ska vi på picknick. Årets första picknick <33 Det ska bli så kul, längtar!

Puss och kram!


Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0