Sjukaste lektionen nånsin!

Hejsan!! Idag så rullade dagen på som vanligt. Förutom att slöjden var den sjukaste lektionen nånsin! Vikarie från Egypten och hon var skitskum!! Hon läste upp typ allas namn 3 ggr var... Sedan så snackade hon om att hon respekterade oss och att vi respekterade henne aslänge! Palla berätta allt hon gjorde men hon var skum.
Utvecklingssamtal halv fem idag NOO! Nervöös...
Ska försöka jobba lite på pappas hemsida snart men ja har försökt göra det 3 ggr nu och datan har bara buggat varje gång, snacka om irri!! Blir nog inga bilder idag men kanske i morgon när vi ska äta årets första slush!! Muums...

Hejdåå!

Skrivet av: Emma

Åh men gud vad rörd jag blir! Det är när jag får kommentarer som dina som får mig att vilja forsätta!
Jag har uppfattat svaret på din fråga. Kramar från Stockholmsflicka

2008-04-24 @ 16:30:06
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se
Skrivet av: Pappa

Hehe..
Hon var nog nervös gumman..

puss puss
P

2008-04-24 @ 16:52:11

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0