Sovmorgon!!

Hej allihopa!! Vi har sovmorgon till halv tio =) Yaay... Men vi ska till tekniska museumet -.-' Lite jobbigt att kolla typ på byggnader men det får man leva med. Loovar att ta massa kort på cykelturen idag! Har inget att skriva...

Ciao!

Skrivet av: Emma

Om du tar dåliga kort på mig kan du glömma att lägga ut dem på bloggen :P

2008-04-15 @ 08:39:52
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se
Skrivet av: Chris

Hej Hannah...

Vilket bildsinne! Kanonfina bilder, du borde bli fotograf när du blir större!
Snygg blogg är det också!
Keep it up!

2008-04-15 @ 10:52:55
Skrivet av: Nettan Prawitz

Hej Hannah! Mamma sa åt mig att titta på din sida. Vad fint du har det och vad duktig du är på att fotografera.

Flickorna mina hälsar och tackar för alla fina saker de får av dig hela tiden!

Kram Nettan (mammas jobbarkompis)

2008-04-15 @ 12:12:06
Skrivet av: Pappa

Hej gumming!!
Hoppas det var kul idag !!
hmm vem är chris..??

du är bäst på allt.....puss
Pappa

2008-04-15 @ 12:56:57
Skrivet av: Morsan

Jag skrev en kommentar nånstans tidigare men hittar inte den längre...Du vet, jag och tekniken...I dag har jag delat ut din bloggadress till några kompisar; John bl.a. har tipsat dig om en sak under rubriken Hej allihopa. Ses snart. Hoppas att ni cycklar försiktigt. Puss, puss.

2008-04-15 @ 14:49:52

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0