Torsdag

Tjabba!! Har inte hänt så värst mycket idag. Ska äta thaimat = älskar det. Vi har upptäckt en thairestaurang på Hornsgatan vilket är asbra ju! Hade slöjd idag och nu är vi nästan klara WIHOO!! I morgon så har vi 3 föredrag så jag e skitnervös men det kan man ju fatta, elr hur?? Min engelska suger verkligen. Ska berätta om varför jag beundrar MAMMA. Haha -.-'   Svenskan o so:n e ja inte så nervös för men asså engelskan, ja kommer få panik snart. Men jaja försöker att inte tänka på det =)

Va hos Emma efter skolan o vi gjorde typ inget. Asså jag menar verkligen ingenting, satt framför tv:n o typ gjorde inget. Eller juste Emma gjorde typ scharader av låtar, gick väl sisådär o jag loosa stort asså.

Men aa... vi ses då.


Ciao!


Skrivet av: Pappa

öh hallå!!

din engelska e super vad snackar du om!!

Far

2008-04-15 @ 03:35:29

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0