Tråkiga onsdaaag

Tjaa!! Tråkigaste dagen på veckan (förutom måndag) för att vi har alla tråååååkiga lektioner. Men en sak var ju bra, vi slapp göra so:n-föredraget idag så vi hann göra det!! WOHOO! Men då är ju nackdelen att vi får göra 3 föredrag på fredag. Alla ämnen på fredag förutom e.a (eget arbete) och matte. Nu så har jag övertalat Holam att göra läxan (ÄNTLIGEEN!!) mot att jag ska ladda ner ett spel. Jag vet att det e konstigt att jag måste "tvinga" henne att göra läxan. Menmen så är livet.
Jag har faktiskt inget att skriva. Jo, jag gjorde en ny kalender i förrigår på photoshop (ska göra en ny men såhär ser den ut just nu)

                  


o på baksidan så skrev jag mitt bloggnamn =P vill du ha fler besökare vettu! Men asså stockholmsflicka.blogg.se och thetastesofme.blogg.se och ragnaa.blogg.se vill också ha fler besökare!! Så alla som kollar på min blogg (inte så många så men ändå!) tipsa alla ni känner om dom bloggarna och gärna om min blogg också =P För asså det känns ju lite meningslöst att skriva och så är det typ mamma och mina kompisar som kollar. Känns ärligt talat dumt. Så därför vill jag ha fler besökare. Pleeease!!


hejdåå seeees!

Skrivet av: Emma

Tre föredrag på en dag=
dåligt planerat av lärarna!

2008-04-09 @ 18:04:03
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se
Skrivet av: Hannah

I knoow

2008-04-10 @ 17:32:30
URL: http://hannahinabox.blogg.se

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0