Äcklig latte

Hade långlunch idag så vi gick till mc donalds. Då smakade jag latte av Holam och det va så himla äckligt!
Jag fattar inte hur folk kan dricka det frivilligt!
Sen satte vi oss en stund på zinken innan vi var tvungna att gå in.
Vi hade inga speciella lektioner idag, bara so, svenska, matte, engelska och gympa.
Sen så efter skolan så åkte ja o Emma till ringen, hon skulle köpa hårtoning. Men nu har hon värsta dilemmat om hon ska tona idag eller senare.

I kväll ska jag jogga med Emma och Sandra. Vi ska typ jogga på zinken typ men om det e massa folk där så går vi nån annanstans.


Skrivet av: Riitta

Latte är gott fast jag tyckte inte heller om kaffe när jag var yngre.

Morsan

2008-08-29 @ 11:34:38

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0