Onsdag.


C o p y r i g h t
Foto: Jag



 

Hej!

Hade som sagt skolfoto idag, det gick väl sådär. Fick ju stå längst bak, som jag ville, men jag kände att ja blev asful på bilden. Sen så på det individuella fotot så sa hon att jag skulle le mer så jag gjorde typ värsta smilet, usch.

Hade i alla fall inte så speciella lektioner, spanska, matte, no och bild. Missade halva bilden för jag och Emma tog våra bilder sist, som vi ville. För vi gör en astråkig grej på bilden, så jobbigt!
Slutade ju halv fyra, men vi hade sovmorgon till halv tio så det va okej. Men sen gick jag hem.

Ska jogga med mamma i kväll. Var bestämt med Emma men hon orkade inte :P

Puss!

Skrivet av: Riitta

Vilket underbart foto!

Morsan

2008-08-29 @ 11:33:49

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0