Slapp dag

Nu så har ja vart hos Holam och läst hennes gamla dagböcker, käkade två mackor medans hon stirrade och tjajade på att jag åt långsamt och bara snackat lite, inget så ansträngande direkt.
Juste jag skulle säga att jag ska börja lägga in mer bilder och sånt men jag har inte liksom haft tid. Och snart så är ja igång med bloggdesigner igen :P
Var ju på långholmen idag och så skulle man göra massa uppgifter som va jätteskumma. Men det gick ganska bra för våran grupp (Emma, Ragna, Holam och jag, man fick ju välja själv) Jag och Emma sprang runt typ halva långholmen och letade efter klippbadet men vi hittade äntligen tid :D (man skulle hämta sand därifrån, fråga mig inte varför)
Vi fick vårat schema också :D
Vi slutar tjugo i fyra en dag, men så börjar vi också halv tio i morgon *hoppas att dom inte ändrar schemat*
I morgon så börjar alla lektioner på riktigt och det ska bli jätteroligt :)

Skrivet av: sandraa

hannah, förlåt att ja bara börjar skriva, men jag och berzi kom precis på att vi inte har grävt upp lådan! :D

2008-08-19 @ 19:33:19
URL: http://saljh.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0