Anneli och Isabel kommer idag.

Hej! Fortfarande brist på rubriker...
Mamma orkade inte jogga igår så hon cyklade och jag joggade. Vi cyklade till affären igår och badade.
Det har inte hänt så mkt. Silke har massa fästingar, uusch! Eller en har han haft, och 3 st har vi tagit bort innan som har satt sig. Jag e jätterädd att jag ska få några.. Dom är så himla äckliga!
Har inte sett Silke sen igår kväll.. Han har varit ute hela natten. Men maten som vi ställde ut är ju borta så han eller någon annan katt har ätit det. Igår såg vi en stor groda också. Den bor i rabatten, det är ett litet hål där han är hela dagen och på kvällen smyger han fram. Silke har också försökt att jaga möss. Vi lyckades rädda en supersöt liten mus men han har säkert tagit flera. Han sitter ju i rabatten hela dagen och samlar fästingar och jagar möss.
Nu skriver jag bara om Silke..
Anneli och Isabel kommer idag men det fattar man ju genom rubriken =P Det finns bara 3 cyklar så en får sitta där bak. Det e jobbigt.







Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0