Sämst på rubriker.

Godmorgon! Eller inte så mkt morgon längre... Goddag!
Ska typ åka till biblioteket med mamma lite senare och kanske göra nåt på dagen med pappa.
Asså alla kommer på såhär asbra rubriker men jag e asdålig på det så ni kan liksom förvänta er ett hej eller nånting i fortsättningen, förhoppningsvis så blir jag bättre på det ^_^
Juste igår så bestämde vi att Anneli och Isabel ska följa med oss nästa vecka till nabbo, fast bara 1-2 dagar. Det skka bli jättemysigt =D
Ja nu på morgonen så har jag typ ba slappat framför vänner ofc och typ haft lite tråkigt. Har faktiskt andvänt mina nya byxor för första gången! Fast idag så blir det piratbyxor.. Asså inte en riktig "pirat" men alla fattar ju vad jag menar såklart.
Ha en trevlig dag!


Puss!

Skrivet av: Emma

andvänt?

2008-07-18 @ 11:30:54
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/
Skrivet av: Emma

andvänt?

2008-07-18 @ 11:31:03
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0