Silent Hill

Hejsan! Nu så har jag inte skrivit mkt idag, lånade 4 böcker på bibblan. En bokserie med 3 böcker och sen "ser mitt huvud tjockt ut i det här". En bok som alla kompisar har läst så jag känner mig tvungen =P
Har spelat silent hill hela kvällen, ett läskigt skräckspel med alla möjliga gåtor och sånt. Det var jättespännande och jag skrek typ hela tiden när nåt läskigt hände =P
Hade asont i huvudet på dagen men det kan bero på att jag bara hade ätit ett par mackor under dagen men nu känns det bättre. Är dock supertrött så jag ska nog sätta på vänner och somna till det ^_^
Ha en trevlig kväll!

Kramis

Skrivet av: ida

Vänner är ju världens bästa serie!! Jag har säsong 6,8,9,10:D Ska skaffa 7:an sen , den finns inte i affärn jusst nu;)

2008-07-19 @ 14:22:37
URL: http://idaathoor.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0