Tapetsera garderoben.

Heeejsan!
Idag så har jag och mamma först cyklade till ringen. Vi gick till h&m först där mamma köpte en klänning och sen indiska, köpte nothing. Sen så gick vi till bolagret och köpte en gardin och en tapet och sen så fick vi ett par taperprover. Och sen så började vi tapetsera min garderob. Det blev jättesnyggt! Juste nu kom jag på att jag måste fixa gardinerna också.. Dom är gröna och lite röda. Mitt rum är ju helt rött och alla mina grejer e typ röda så det passar bra =P
I natt åker vi då.. Måste gå upp halv 3 och åka kvart över. Kanske hittar nåt internetcafe nånstans och skriver kanske 3 ggr. Men jag skriver i natt, ofc. Men ni får gärna fortsätta läsa min blogg och skriva massa kommentarer medans jag e borta ^.^


Garderoben. Sorry för den dåliga bilden..

Skrivet av: Emma

snyggt!

2008-07-31 @ 16:55:29
URL: http://stockholmsflicka.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0