Vet inte

Vet inte vad jag ska göra idag, vet inte hur varmt det är ute, vet inte vad jag ska ha för rubrik. Mamma ville att jag skulle följa med på nån fotoutställning men för nån anledning så hatar ja utställningar;
-Det är alltid mkt folk
-Bara jobbigt
-Jag blir typ alltid jätteirriterad eller sur =P Vet inte varför...

Kommer inte på fler anledningar men jag vet att jag bara inte tkr om det! Så ja måste nog städa mitt rum.. Har kläder och allt möjligt utslängt på golvet. Asså jag vet inte hur det blir så. När jag städar en dag så är det stökigt nästa. Mitt rum är naturligt stökigt. Men det tkr jag om =)
Men mamma kmr hem sen och då ska vi typ åka till hötorget eller nånting. Annars så kan jag bara sitta o slappa framför tv:n hela dagen =) Eller läsa en bok..
Lånade 3 böcker på biblioteket igår. Jag har läst ut en. För det var spännande.
Nä nu skriver jag bara tråkiga saker för att jag inte har nåt bättre för mig.

Puss!


Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0