Bad - dag

Hejsan! Jag och Holam kom typ lite för sent till eriksdalbadet så vi sprang typ dit. Kom dit och så fick man 100 spänn att spendera hur man vill. Köpte lunch, glass, en pingvinstång och på vägen hem så stannade vi på reggaecafét och köpte en päronsoda (hallonsoda fanns inte) men det var gott ändå! Sedan så hade Ina (stefans dotter (stefan = våran lärare) Sedan så solade vi typ hela dagen och kompisarna var jättetråkiga och ville knappt bada nånting (fast lite badade ni TACK!) Ja och jag brände mig asmkt så min rygg, mina ben och mina kinder lyser rött, gissa om det svider! Har tagit massa kräm men sen när jag ska duscha så kmr jag att skrika högt =P Men dagen var jättekul! Satt o tänkte på hur alla andra typ hade NO i skolan och kämpade när vi låg o sola och bada, lyx! Men nu så ska jag kolla på Joey (kmr inget annat) och sedan vänner, gossip girl och desperate housewives. Kanal 5 är den bästa kanalen och tisdag den bästa tv-dagen!

Puss!

ps. Massa inlägg syns inte på bloggen så om detta syns så är jag tacksam <3

Skrivet av: Ragnaa

ni sprang ju verkligen dit! ni segade asmkt

2008-06-03 @ 19:13:14
URL: http://ragnaa.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0