Dagens drama

Helluuu! Har haft astråkigt idag, hälsade på farfar och sen kom vi hem och då har jag gjort verkligen ingenting!! Men det var värsta dramat på tunnelbanan, eller inte så mkt drama men det var lite kul =) Det var en rastakille som bråkade med några killar på T gamla stan. När dörrarna stängdes så slet han upp dom igen, i 6 minuter!! Och sen så slog han till en kille men sen så gick rastakillen in i tåget och så var det över liksom, trodde vi. Sedan så åkte vi till T-centralen där rastakillen satt på en bänk och blödde asmkt i ansiktet och i bakhuvet (vi tror att han blivit slagen med en flaska i huvudet, eller mamma tror det i alla fall). Nästa station så var det poliser som kollade igenom varje vagn och så pekade han på oss! Jag och mamma blev asrädda och ba: shit vad har vi gjort!! Men det visade sig att han pekade på vagnen, pjuh! Men det var lite coolt =) Vet inte riktigt vad som hände men det var lite skoj.

Sen hos farfar så var det så jääääkla varmt!! Typ varmaste dagen hittills, 27 grader i skuggan, typ. På gården i alla fall. Dom ville sitta i solen så jag gick på en liten fotorunda i skuggan, bilder kommer sen.

Jaa... Detta var min dag =)


Puss!



Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0