Grattis farmor!

Hejsan! Har precis käkat. Fick reda på att många i släkten läser min blogg =) Skojigt, hihi. Nu kmr alla säkert läsa detta inlägg o så.. Det var skoj att träffa folk. Alla var trevliga (såklart!) fast det visste jag ju redan =) Och btw dom undrade lite grejer om vad jag skriver;

=)  betyder en glad smileys
=P  betyder en smileys som lipar
=(   betyder en smileys som är ledsen
btw   betyder by the way
kmr    betyder kommer
mkt    betyder mycket
tkr      betyder tycker



Vi åt massa gott. 2 tårtor, kakor & vaniljlängd. Det slank ner ganska mkt... Men gott var det =) Som sagt..
Här kmr lite bilder



Alice, Kerstins & Lasses hund. Vet inte riktigt vad för ras =P



Bordet och alla godsaker.. Jordgubbstårtan med marängbotten längst fram har jag gjort =)




Alla blommor som farmor fick








Linus





Skrivet av: Kerstin

Hej!

Tack för idag, jättekul att ses o tack för översättningen. Alice är en Lagotto!

Kram Kerstin

2008-06-24 @ 21:24:03
Skrivet av: Sandra

Gud vad söt hund! Hannah, visste du inte att det är en Lagotto? Det visste t.o.m jag, skryyt. Men hannah, under sommarlovet får du plugga på lite hundraser, så du kan slå mästarer(: Och vinna pipstopp!

2008-06-24 @ 22:55:24
URL: http://askuungens.blogg.se/
Skrivet av: Morsan

Tårtan såg jätte god ut som vanligt. Hoppas det är en bit av den som finns i vårt kylskåp...Fast era andra tårtor var säkert goda de med. Måste säga att jag har aldrig hört talas om Lagotto heller så vi får väl plugga tillsammans. Puss.

2008-06-25 @ 08:58:47
Skrivet av: Kusin Nina

Tjenis, fina bilder men inget av fodelsedags barnet...Jag visste inte heller vad en Lagotto ras var for nagot :). Horde att marang tartatn var super god, nar ska du komma och jobba hos mig da?! Jag bloggar lite ocksa, skrev in adressen dar uppe. Men min blogg ar bara om mitt foretag och vad som hander i koket, jag skriver varje sondag. Borjade forra veckan. Ratt kul faktiskt. Hur ar allt i Sthlm da? Massa Kramar, Nina

2008-06-28 @ 07:22:19
URL: http://tarletscakedesign.blogspot.com/
Skrivet av: Kusin Nina

av nagon anledning funkar det inte nar man klickar pa min blog adress sa jag provar igen..



http://tartletscakedesign.blogspot.com/

2008-06-28 @ 07:24:41

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0