Ute, ute =)

Hejsan! Var ute hela dagen idag. Blev inte fjärilshuset men annat kul blev det. Gick vid kolonilotterna vid eriksdalsbadet och årstaviken. Tog massa bilder men jag lade bara ut ett par av dom. Sedan gick vi hem, käkade lite. Sen var jag ute på gården hela eftermiddagen. Uttråkad? Yes! Gjorde lite hinderbana o så för mig själv =P Haha skoj.. Tog tid och så =) Jag tkr att det var roligt, hehhe.. Ska nog äta om en timme elr så för att vi åt för typ 3 timmar sen. Lekte med katterna vääldigt mkt. Hade tråkigt så jag kollade lite på andra gårdar (affären järnia ligger på gården bredvid) så jag gick dit. Det va stängt men jag kolla över staketet. Där låg Silke på en solstol  ^^
Men nu måste jag fixa ett par designer o lägga in designer på lite bloggar.

Puss!!




Skrivet av: mamma

Ja, promenaden var helt underbar och det var väl lite kul att leka pipstopp....

2008-06-23 @ 11:50:01

Skriv en kommentar:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas ej på sidan)

Din URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0